Продавець Интернет-магазин bksport.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
222 відгуків
promo_banner

Обмін або Повернення товару

Обмін або Повернення товару

Повернення і обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не был в употреблении и не имеет следов использования потребителем: царапин, сколов, зацепов, следов эксплуатации, пятен и т. п.;
  • товар полностью укомплектован и сохранена фабричная упаковка;
  • сохранены все ярлыки и заводская маркировка;
  • товар сохраняет товарный вид и свои потребительские свойства.

Согласно Закону «О защите прав потребителей», компания может отказать потребителю в обмене и возврате товаров надлежащего качества, если они относятся к категориям, указанным в действующем Перечне непродовольственных товаров надлежащего качества, не подлежащих возврату и обмену.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.

 

Важливо враховувати наступні моменти при поверненні товару


• Оформляя заказ к отправке в транспортной компании, покупатель должен оплатить стоимость доставки (пересылки), а также не указывать ожидание возврата средств за товар. Если вы укажите, что ожидаете получение денег за пересылаемый товар, то мы не сможем забрать его в отделении перевозчика
• Деньги за товар покупатель получит только после проведения экспертной оценки в отделении интернет-магазина. Для этого мы должны забрать пересылаемый Вами заказ, и провести его проверку. Если покупатель пожелает вернуть деньги за товар, то средства будут возвращены ему на банковскую карту
• При відправленні потрібно обов'язково прикласти письмовий опис причини повернення. Для цього покупця, який повертає товар в магазин, потрібно вказати причини повернення. Опис робиться у вільній формі. Чим точніше Ви вкажете причини повернення, тим швидше експерт проведе перевірку, і зробить висновок. Опис причин повернення товару потрібні для того, щоб виключити необхідність зв'язуватися експерту з покупцем для з'ясування причин повернення.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner